Imię i Nazwisko:
Adres:
Zgłoszenie awarii internetu, telefonu lub telewizji
Telefon kontaktowy:
Opis usterki *

Prosimy o dokładny opis usterki:

  •  od kiedy trwa problem?
  •  kiedy ostatnio sprawdzał/a Pan/i czy problem nadal ma miejsce (dzień, godzina)?
  •  czy problem pojawia się cyklicznie w określonym przedziale czasowym?
  •  jeżeli modem się resetuje to czy jest to spowodowane przez poruszenie kabla antenowego lub zasilacza?
  •  czy miał/a Pan/i już kiedyś taki problem?
  •  czy po podniesieniu słuchawki jest sygnał zewu?
  •  co się dzieje po wybraniu numeru?
  •  czy może się Pan/i dodzwonić na telefony stacjonarne lub komórkowe (poza siecią)?

Typowe usterki telewizji kablowej :

  •   całkowity brak sygnału TV
  •   słaby sygnał TV, zaśnieżony obraz TV
  •   zawieszony program (wyświetlany cały czas ten sam nieruchomy obraz)
  •  brak fonii (dźwięku)
  •  zakłócenia fonii
  •  brak teletekstu
  •  inne zakłócenia (zrywanie synchronizacji
  •  widoczna kratka na obrazie, itp.)
Adres e-mail *
* -pola wymagane